Загальні правила прийняття товару по гарантії:
1.Гарантійний обслуговування здійснюється тільки за наявності належним чином заповненого гарантійного талона, в якому вказано серійний номер, конфігурацію і модель виробу, дата продажу, термін гарантійного обслуговування, підпис продавця, а також оригіналу касового чека або документа, який його замінює і чеку, в якому вказана дата здійснення покупки і вартість товару. Без чека товар на гарантійний ремонт не приймається. Підстава: ч. 11 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»
2. Гарантійне обслуговування здійснюється протягом періоду, що вказаний у гарантійному талоні вироби; післягарантійне обслуговування виробу проводиться за окрему плату, згідно з розцінками на послуги сервісного центру.
3. Пристрої для введення інформації (клавіатура, маніпулятори, в тому числі типу TouchPad, і джойстики) внаслідок постійного механічного впливу мають обмежений термін гарантії – один місяць
Продавець не несе гарантійних зобов’язань та не проводить безкоштовне сервісне обслуговування виробу в наступних випадках:
1.Якщо пошкоджена гарантійна пломба (якщо такі присутні).
2.В разі порушення правил і умов експлуатації, які вказані в інструкції користувача.
3. При наявності слідів стороннього втручання, спробі самостійного ремонту виробу або його окремих складових частин.
4. При наявності пошкоджень механічного, хімічного або теплового характеру зовні, а також при наявності ушкоджень, пов’язаних з попаданням всередину пристрою сторонніх предметів, рідини або комах.
5. При несправності зовнішніх портів вироби, в тому числі COM, LPT, USB, PCMCIA, IEEE1394, TVout, SPDIF, лінійного аудіо входу, мікрофонного входу, аудіо виходу та інше.
6.При дефектах, які виникли в результаті транспортування, за винятком випадків, коли транспортування проводиться уповноваженим представником сервісного центру.
7. При наявності пошкоджень, що виникли внаслідок стихійних (природних) лих (дощ, вітер, блискавка і т.п.), пожежі, побутових чинників (підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище тощо).
8. У разі виходу з ладу пристрою при використанні його в електричних, телекомунікаційних, кабельних мережах, які не відповідають стандартам України.
9.У наслідок експлуатації пристрою в мережах, в яких відсутній єдиний контур заземлення.
Гарантія не поширюється на:
1.Програмне забезпечення, встановлене на комп’ютері. Консультації по темі працездатності та використання програмного забезпечення надає виробник програмного забезпечення.
2.Конфігурацію і налаштування параметрів BIOS.
3.Документацію, дискети, компакт-диски, пакувальні матеріали, які входили в комплект постачання разом з комп’ютером.
4.Потертості, тріщини та інші пошкодження корпусу, що не впливають на технічні характеристики комп’ютера, які виникли внаслідок його дії за призначенням.
5. На роботи, пов’язані з чищенням пристрою.
6. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.
7. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації
Додаткові умови:
1.Рішення щодо ступеня і доцільності ремонту приймає сервісний центр.
2.Виробник та продавець не несуть матеріальну та моральну відповідальність за збитки, які були завдані внаслідок пошкодження комп’ютера (втрата інформації, неодержаний прибуток, прямі або непрямі збитки та інше).
3. На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування не видається
4. Всі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню
5. Отримавши гарантійний талон і товарний чек клієнт підтверджує що ознайомлений і згоден з умовами гарантії.
Завантажити (pdf)